quote:
Munsterman gaat er alles aan doen... Afwachten dus... Aan het einde van het seizoen zal er wel een giga-leegloop zijn thoquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Ik ben benieuwd of Twente de boel bij elkaar weet te houden.
Ze presteren bijzonder goed (ook in Europa) en dat valt nu eenmaal op bij binnen en buitenlandse clubs.
Prijzig... dat welquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:00 schreef Solstice het volgende:
Ticketinfo voor de wedstrijd tegen Marseille staat op twente.nl trouwens. 27,50 voor een kaartje voor de meesten hier.
Nice nice, zolang je met mij maar naar uitwedstrijden gaanquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:58 schreef nvido het volgende:
Als 't goed is, heb ik kans op een seizoenskaart bij Vak-P.
Zaterdag nog over gehad met lui van Vak-P, reeële kans dat ik er binnenkort bij zit.
Op een andere plek wil ik niet zitten t.b.h.
Had het wel zo ongeveer verwacht. Voldoende vraag naar kaarten voor zulke wedstrijden, en een manier om de Uefa Cup nog enigszins winstgevend te maken.quote:
Jep, opbrengst tv geld zal wel niet veel zijn. de NOS zal ajax of NEC wel uitzenden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:07 schreef Solstice het volgende:
[..]
Had het wel zo ongeveer verwacht. Voldoende vraag naar kaarten voor zulke wedstrijden, en een manier om de Uefa Cup nog enigszins winstgevend te maken.
Ja tuurlijk, die lui van vak-p waar ik dan bij kan zitten gaan niet zo vaak naar uitwedstrijden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:04 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Nice nice, zolang je met mij maar naar uitwedstrijden gaat
Ik zou er in elk geval niet vanuit gaan dat hij blijft, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:56 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Elia niet te houden is in januari.
Als jij hem inpakt in bubble wrap en door de straten rolt misschien?quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:25 schreef nvido het volgende:
Maar Lamme zak, is er nog een hypothetische mogelijkheid dat je nog mee gaat naar Marseille?
Idd, ik ga nooit meer naar Frankrijk voor voetbal.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:16 schreef nvido het volgende:
Ik moet iig met een heel goed voorstel komen, voordat hij uberhaupt de overweging maakt om mee te gaan
Ik kijk er over heen maar ik zie nergens staan van mezelf dat jou het idee kan geven dat ik over te halen ben.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:21 schreef nvido het volgende:
Oké nu spreek je jezelf tegen.
Je beaamt nu dat ik met een goed voorstel moet komen om jou mee te krijgen en tegelijkertijd wil je nooit meer mee voor voetbal?
Misschien een extra randverschijnselentopic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |